martedì, gennaio 08, 2008

Ik dacht het niet.

Naar deze kamer ga ik iig niet 'kijken'..(wat een term ook eigenlijk, want zij kijken naar ons):

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie op 8 januari komen hospiteren. De kijkavond zal plaatsvinden tussen 19.00 u en 22.00 u. Bij het maken van het rooster hebben we geprobeerd om rekening te houden met reistijd of voorkeur voor een tijd. We zijn tot de volgende indeling gekomen:

19.00 - 19.20 : Joline, Ying-tin, Marian, Florentine
19.20 - 19.40 : Laura, Jolien, Arleen, Juliette
19.40 - 20.00 : Anne vd H, Lara, Nicole, Claire
20.00 - 20.20 : Paula, Luanne, Matthia, Sabrina
20.20 - 20.40 : Nina, Lotte den O, Esther, Charlotte
20.40 - 21.00 : Kumari, Merel, Valerie, Anne L.
21.00 - 21.20 : Nicoline, Pauline, Lizzy, Merle
21.20 - 21.40 : Dinne, Lotte H, Francisca
21.40 - 22.00 : Deborah, Carolien


Ja, daaaaaaag!


(De presentatie wil niet vlotten! Ik kom er net achter dat ik nog helemaal geen onderzoeksvraag heb! O_o Anyone? :P)

6 commenti:

Valerie ha detto...

3 liter(!) thee, vier telefoongesprekken, vier mailtjes, een log, en drieeneenhalf uur later heb ik nog steeds geen onderzoeksvraag.

Wel slides in een PowerPointPresentatie. Yaay. Alsof ik echt in tien minuten the working memory, the procedural and declarative memory, the enhanced memory, the evolution of man, the evolution of the brain, the evolution of the faculty of language, imagination, innovation, planning, recursion and symbolization kan uitleggen.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Rosa ha detto...

Ik heb wel een onderzoeksvraag, en onderzoek gedaan, maar nog geen scriptie

:(

Dus ik ga maar even wat nuttigs doen nu.

Boodschappen doen ofzo :p

Valerie ha detto...

Of check deze kamer:

Nieuwe kamer in Utrecht
Plaats: Rochus Meeuwiszstraat, Utrecht
Oppervlakte: 24 m2
Prijs: EUR 300 incl.
Huurperiode: Onbepaalde tijd, beschikbaar per 2-2-2008

Er is een kast.



..Er is een kast! Er is een kast! Er is een KAST!!!!!!

Valerie ha detto...

En Roos, geloof me, een onderzoeksvraag is het halve werk!! :P Komt goed ;) Je kunt het!

Anonimo ha detto...

is er ook een bed?

Valerie ha detto...

Beats me, Mac.
Geeen idee.

Maar die kamer wil ik toch niet :)