domenica, gennaio 13, 2008

Val niest net niet

Als je cacaothee drinkt, weet je hoe laat het is..
Sippend aan haar cacaothee (Choco aztec spice), knabbelend aan een biologisch chocolate chip cookie en een (Perugina) chocolaatje (you know why..), zat zij gebogen over het uitermate saaie paper van Borer en Wexler, en schreef zij aan haar paper/presentatie. Wisten jullie ook, dat je language development goed met the development of secondary sexual characteristics kan vergelijken? (Ok, in principe, kan je alles vergelijken. Possibility is immer een optie. Maar, zij doen het nog ook!). Jeez.

Help me! Help meeeee!


Oh, en wat is het toppunt van een haatliefde-relatie*?
Na twee jaar terug willen verhuizen naar 10m2.
(*Naja, er is nooit sprake geweest van haat, uiteraard. Wel van in allerijl vertrekken uit een tamelijk rommelig, klein appartementje, ver weg van het centrum. Valt ook iets voor te zeggen. :P).


Las cosas claras y el chocolate espeso.
-Spanish proverb


En ik ben nogal verkouden, en dat is zoo irritant. Ik heb zon vastzittende hoest (pijn..!), en een superkriebelige neus, waardoor ik eigenlijk de hele tijd net niet moet niezen. Als ik nou moest niezen, oke. Maar dit is echt te irritant! Anyway..

1 commento:

Valerie ha detto...

Ohja, en dat was 'ideas should be clear, and chocolate thick'.