venerdì, gennaio 11, 2008

Faces/Phases

Nou, ik heb de presentatie overleefd, maar het was helaas wel een van mn slechtere.. Het was te groot, chaotisch en onvolgbaar. Precies zoals ik verwachtte :P Maar blijkbaar heb ik wel interessante dingen gezegd, want de docent/professor was niet meteen zwaar negatief. :P En en en, ik heb een soort van onderzoeksvraag!

(Wel jammer was dat ik de avond voor mn presentatie niet goed in slaap kon komen (heb ik al sinds de Kerstvakantie), en toen hoorde ik ook nog allemaal geluidjes op mn kamer! O_O Ik denk dat het misschien een muis was, maar ik heb nu ook al weer wat daagjes een val staan, en hij trapt er niet in, zeg maar.. En trouwens, wie heeft de uitdrukking 'muisstil' bedacht?? Die beesten maken een teringherrie! (Sorry hoor..))

..Nu moet ik alleen aan mn volgende presentatie beginnen (voor dinsdag al!!) en ook dat wil niet echt vlotten. Wat een Kerstvakantie wel niet met je kan doen. In mn volgende presentatie ga ik praten over het begrip 'maturation' in language acquisition, wat maar al te vaak als deus ex machina wordt gebruikt. Yaay..

Gisterochtend had ik een 'uno, nessuno e centomila'-momentje. (Boek van Luigi Pirandello). De hoofdpersoon komt in dat boek er op een morgen achter dat zn neus iets scheef staat, en komt zo tot nog veel meer inzichten (na een (korte) crisis). Ik was mn tanden aan het poetsen, en kwam erachter dat ik eigenlijk helemaal geen blond haar meer heb! Aah! Wanneer is dat gebeurd? Ik ben een soort van vaag bruinblondachtig iets nou. Drama! ..Naja, eik vind ik het zo ook wel oke. Maar het was echt bizar om opeens te beseffen. :P Grappig genoeg komt dit (en dat boek) ook wel weer overeen met de lyrics van het liedje 'The Stranger', die ik een tijd geleden heb gepost..

..Ah, whatever. Ik ben gewoon aan het SOG'gen, tijd om weer te gaan lezen over de rijping van grammaticale principes!! Yaay!!
...

Nessun commento: