venerdì, gennaio 25, 2008

Bounce!

Ik ben echt helemaal happy happy vandaag, waant ik heb mijn paper voor Language Acquisition ingeleverd (per ongeluk 8.775 woorden ipv 3.000, maar ok :P), en het tentamen voor semantiek ging gisteren best goed (ik had alles iig 'af'), ennn last but certainly not least, ik werd vandaag voor de eerste keer sinds de Kerstvakantie (eigenlijk incl. de vakantie zelf) uitgerust wakker! ..Serieus, je hebt geen idee hoe fijn dat is, totdat je het een maand gemist hebt.

Verder ben ik vandaag voorzichtig aan begonnen met weggooien en inpakken voor de verhuizing..en dat is ook zo fijn. Ik heb mn 30 lege bierflesjes weggebracht (ik had ze een beetje opgespaard..het waren voornamelijk speciaalbierflesjes, want die kan je niet terugbrengen naar de AH, en voor de rest drink ik toch vaak blikjes (Dommelsch!))(en heb gelijk maar een paar nieuwe biertjes 'voor de collectie/lijst' gekocht :P), en verder heb ik de eerste zooi weggegooid (dingen die ik twee jaar geleden heb verhuisd, en nooit meer heb aangeraakt), ga ik driekwart van mijn garderobe weg doen (serieus..), en nu ga ik straks verhuisdozen halen en mijn 11 lege wijnflessen weggooien (ook opgespaard!)! Good scheme.

Ook heb ik besloten mijn visjes weg te doen. Snif. Maar ja, na twee jaar (sinds St. Petersburg), is dat ook wel nodig denk ik.. (You know which ones I mean).

Dus, yet again, all's well that ends well. Nu Neuro nog :) (om neuro van te worden.. O_o).



Oh en en ik heb vandaag mijn favoriete Chinese koekjes (met chilipeper erin) gekocht*, en heb net vers biobrood van de markt gegeten, met extra belegen Stolwijker en ananaschutney..suuuperlekker! (*En gekonfijte bataat/zoete aardappel, maar ik moet nog even zien hoe die gaat smaken..).

En nu ga ik weer verder dingen doen en zwemmen en daarna lekker vis eten bij Meiyi, wieeee! Het voelt bijna als vakantie.. (stel je voor, in de collegevrije week!).

Nessun commento: