domenica, aprile 06, 2008

Schmeresi

Op een ochtend bij mijn denkbeeldige huisarts..

"Goedemorgen mevrouw van M. Zegt u het eens.. Ah, u heeft last van een soort van muisarm? Het ligt tegen RSI aan, zegt u? Het doet echt pijn, met tintelende gevoelens in arm en hand? Hm-hm. Maar neemt u dan toch een a' twee weken rust! Geen computers, geen laptops: even niks, en rusten. Wat zegt u? Twee erg belangrijke (cijferbepalende, want tja..) papers zijn volgende week due? Hm-hm, ik begrijp het.. Hm, wat zegt u? U bent gisteren ook nog wezen tafelvoetballen*? Met constant van spanning krampachtige opgetrokken schouders en compleet aangespannen handen? Om daarna de avond af te maken met een paar rondes Wii-tennis, Wii-bowlen en Wii-rennen? Zeg, dat is pas slim van u! Nu weet u zeker dat uw schouders goed vernield worden in de komende dagen (als dat nog niet is gebeurd), om van uw @^#*&^@-pijn in uw ellebogen en armen maar niet te spreken! ..Ik wens u veel succes (en beveel u een massage aan)."

Tja.
Verder heb ik gelukkig *eindelijk* iets op papier staan voor Trends, hurray! En ik snap sideward movement eindelijk :'D ..Nu nog Chomsky's analyse (Minimalist Program, jeeuj..:P), en mijn eigen analyse..ehh..


P.S. *We hebben gewonnen!!! Meisjes (2) tegen de jongens (3), hahahaha! In your various faces!

9 commenti:

Anonimo ha detto...

shit!

Valerie ha detto...

Ah well, one lives and one suffers. :P
T gaat wel.. Ik had nu een goed excuus om de hele dag op de bank in de zon te 'studeren' :D

Valerie ha detto...

He who learns must suffer.
-Aeschylus

*rolleyes*

Anonimo ha detto...

eh... ik bedoelde eigenlijk met 'shit', dat de meisjes de jongens hadden geklopt met Wii... *oops2* *schaammm*

Ach, Valerie, ik kan toch al je dagelijkse narigheden niet afvallen? Het is het voer voor je zeiklog en je spuisluis, en daarbij toch een beetje een deel van je identiteit. Ik zou zeggen: zeik en mopper naar hartelust, maar doe het wel vrolijk! ^_^
(Okee, voortaan maar weer naar Aeschylus luisteren en niet naar Thom :-S )

Over Tsjomskie gesproken: Lees zijn wiekie. Lees tenminste over de controverses rond zijn persoon. Ik pleit allerminst tegen de man, maar het lijkt me zondermeer uiterst nuttig om meer daarvan af te weten, als taalstudent.

Anonimo ha detto...

Ik heb nog een tip! Lees zijn wiekie toch maar niet. Motivatie: veel te veel tekst, en de criticism of Tjomskie ook :( . Anyway, mijn punt is dat er nogal wat polemiek rond de man is. Zie bijvoorbeeld deze pagina. Als je je daarin verdiept, kun je nog wel wat indruk maken op Hans misschien ;-)
Maar goed, ook dat is veel te veel tekst vind ik. Sowieso wel het nadeel van internet. Selectief lezen is nog een kunst.

Anonimo ha detto...

Wel mijn comments lezen aub.
Als ze te lang zijn hoor ik het wel :)

Blaidd Drwg ha detto...

"He (she) who would prod buttock at table football must make great sacrifice."
-Brian

Valerie ha detto...

Heheh, nouja, wij gaan toch alleen maar voor zn linguistic views, toch..? :$

En ik ben het sowieso niet eens met zijn idee over language evolution ^_^ En voor de rest heb ik er allemaal niet zoveel over te zeggen.. :P (Syntax..:'(:"()

Tafelvoetbal ftw! Weet er iemand een tafel te staan in een cafe in Utrecht?

Anonimo ha detto...

Weet er iemand een tafel te staan in een cafe in Utrecht? ~ Valerie

Deze quote is, uit haar contekst gerukt, legendarisch.