giovedì, aprile 30, 2009

Q-night

Queen's Night was n-iiice, ladies and gentlemen! :D We hebben Queen B. her/himself gespot aan de Oudegracht (fancy a queen being a queen), en Marko, Lauranne en ik hebben Silly Dancing naar het volgende level getild, hell yeah! En verder was het overigens niet zo ledige Ledig Erf erg gezellig, met het runnen into random vrienden (miss toch handig dat Utereg niet zo groot is), meetingen, meezingen, biertjes poppen, Martini-cocktails schenken, smooth moves maken, silly dancing, singing/screaming/talking..! Ah!

Helaas besloot het Zuilense tuygh vanochtend om 10:30 way irritante, way te harde slechte trance-muziek te draaien vanuit hun respectievelijke bakblikken, en ik deed panische pogingen in slaap te blijven en mijn totaal random droom vast te houden (over de afwas?): [wtf..ooh neee herrie uit de buurt oooh neee trance nee ik wil slaaapen ik hoor het niet hoor jij iets ik hoor niks nee ik slaap dus ik slaap ik slaap ik slaap wat was dat oh damnit een beat oh nee ook nog een schelle vrouwenstem neee ik sliep ik slaap ik droom afwas ja dat was t afwas afwas afwas lalala i am so sleeping sleeeeeeping! ..DAMNIT. Wakker.] Kan de jeugd van tegenwoordig ook niet gewoon een keiharde kater hebben? Pfffff.

Maar goed, t gaat eik wel goed, geen echte kater, gewoon wat brak. Hence brack-slacking dag again, woohoo! Lekker hangen/lezen/luisteren..yeah! Loosheid in its very essence. Hellallright! Cheers :-*

Nessun commento: