martedì, luglio 01, 2008

Jaaa, er is hoop!!

En jaaa, er is hoop voor Nederland!! Wie had dat gedacht..

Justitie wil af van taakstraf voor verkrachting
Gepubliceerd: 1 juli 2008 09:02 ANP

Den Haag, 1 juli. Dat daders van ernstige zedendelicten, zoals verkrachting, wegkomen met alleen een taakstraf komt te vaak voor. Om daar verandering in te brengen geeft minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie het Openbaar Ministerie (OM) de opdracht de eisen tegen verdachten aan te passen.



[edit] Hey, het is juli..

6 commenti:

david santos ha detto...

I loved this post and this blog.
Happy day

Valerie ha detto...

Uh-huh :P

Anonimo ha detto...

happy day idd :thumbsup: :)


Ziet er goed uit die vent! Zou hij op 'zedendelicten' gegoogled hebben? :S

Valerie ha detto...

Nee, hij had bij een vriend van mij gepost, en daaronder had ik gepost......niet slim!

..Maar idd, als je ook naar zijn weblog kijkt :S

Blaidd Drwg ha detto...

Apart figuur ja :P

Maar happy days indeed ^___^
Nu nog lijfstraffen voor dat soort smeerlapperij.

Valerie ha detto...

Happy days!!!!!!!!!!!!

Ik heb net de first draft van mijn syntaxispaper ingeleverd!!!

..Op naar de kroeg! :P



Oh nee, ik moet naar een lezing..over grammatica. >_< D'oh! En morgen verder aan mijn termpaper, die vrijdag af moet zijn. D'oh!

D'oh! D'oh!