venerdì, giugno 20, 2008

Unexpected flowers

No coffee in the morning,
shepherds yawning.


Zo, een nieuwe schone dag is aangebroken om onafgebroken aan mijn termpaper, Eye-Trackingpaper, Research Seminar-commentary en Logical Form-paper te werken. Huurraaay. Oh kom op, een beetje zelfmedelijden is best op zijn plaats, dacht ik zo. :P Vooral omdat ik al twee weken (praktisch) geen koekjes eet, en nog steeds niks ervan merk. Vreeemd. Tot iemand suggereerde dat ik misschien wel bier (etc) had gedronken..? Hmmmm. Damn. :P

[Nog even blaten voordat ik ga werken..]
Verder wou ik even mededelen dat het heeel goed gaat met mn basilicumplantje (ook al kan hij de woekerkruiden uit MJ's tuintje niet verslaan, maar deze moet dan ook in een miezerig potje in een miezerig flatje wonen :P). Hij heeft zelfs bloemetjes! Ik wist niet dat basilicum bloemetjes kon krijgen..



Verder ben ik een spijkerbroek kwijt, wat ik erg knap vind voor iemand met een kamer van tien vierkante meter (:P), en ben ik redelijk fan van de nieuwe stimorol-kauwgompjes (tropical taste) met hun fancy-pancy verpakking. Wel jammer is dat mijn tas na anderhalve week nog die weeïg zoete, kunstmatige geur heeft. :P Oh, en ik heb een Zeik Supreme-post op komst over Ziggo. ZIGGO SCHMIGGO! We never asked for you, and guess what, we don't bloody want you!! (Met je Spartamet, en je schrale internetverbinding).

Tot zover het ongelooflijke interessante nieuws van het Vechtplantsoen, 20 III. :P
Ik moest maar eens aan de slag gaan.. (Damn, al 10:44!)
Cheers!

(Salvation!)

[Note]
Stress-wise gaat het alweer een stukje beter, alhoewel ik gisteren weer wat last kreeg van mijn nerveus-trillende linkeroog (ja dat klinkt net zo freaky als het voelt). Het is een beetje een stress-tick a' la Charles Dreyfus van de Pink Panther. Not good. :P

Nessun commento: