lunedì, giugno 16, 2008

Of je een koekje lust

Ik heb afgelopen weekend eindelijk weer eens CCCs gemaakt! (Chocolate Chip Cookies). Sweeeet. Helaas waren ze niet zo goed gelukt als wel eens eerder (in het verleden behaalde resultaten..), maar ze werden toch wel gewaardeerd, geloof ik. Nouja, 'gewaardeerd'. Gegeten. Opgepeuzeld. Verslonden. Weggekaand en -gesnaaid. :P



Oh, btw, ik heb al anderhalf week geen koekjes gekocht, en nauwelijks gegeten (twee keer slechts). Weeeeeuh. Goed van mij. :P (Tja, Thailand komt toch wel dichtbij hmmmokay, you know what I mean :P).

Verder kan ik zeggen dat de BBQ/Wii/Worms-avond in Roermond zeer geslaagd was, alsook de traditionele vaderdagbrunch in Uden: vroeg, maar het was het waard! (Wist je dat.. champagne (en een brakke brunch) erg goed is tegen een zware BBQ/Wii/Worms-avond-kater?) Ok, de rest van de dag was ik wel nogal gaar, maar ach.. Kleinigheidje.
Een ander kleinigheidje is dat ik nu ALS DE DONDER MOET GAAN BEGINNEN MET ALLES!!!!!! IK HEB NOG MAAR TWEE (officieel) OF DRIE (pompompom) WEKEN!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!


...
Juist. Niet dat ik gestresst ben, verder.. Ik heb tenslotte nog twee hele weken. Twee. Weken. Twee. Tweeee. Of drie.

[edit] Mijn gevoel bij dit EK:

Nessun commento: