lunedì, giugno 02, 2008

De Bietels

Gistere,

Al m’nne zurreg waar zo weit-e-weeg
tot ik ‘t trug veur m’n kieze kreeg
‘K ging gère trug naor gistere

Meepessant

zèn ik half nie wie ‘k vruuger waar
‘Nne schadduw maokt ‘t leeve zwaor
‘T waar in een klap gistere

Waorum dè ze ging,
dè het zij mè nie gezeed.
Zin ik iets verkeerds ?

Ik wul gère terug naor gistere

Gistere,

och, de liefde waar zo’n simpel spel
Nou lèkt ‘t mèn mir op ‘nnen hel
‘K ging gère trug naor gistere

Mm mm mm mm mm



En dan nu de prijsvraag:
Hoe heet deze band? Sms je antwoord met ANTWOORD AAN naar 6464 en ontvang dit geweldige liedje, op jouw mobiel!


HINT: Ja, hij is zo slecht als je denkt. :P

9 commenti:

Blaidd Drwg ha detto...

Bertus en de Plaggenstampers?
Dirty Rotten Carcass Fuckers Revival Band?

Valerie ha detto...

Iew! :P

Nee, veeel makkelijker..

Blaidd Drwg ha detto...

Guus Meeuwis? O____O

Valerie ha detto...

Hahaha, nee :P


Ok ok, nieuwe hint: ..het is een cover..

Rosa ha detto...

De Bietels? :p

Blaidd Drwg ha detto...

:D

Jovink en de voeder...?

Valerie ha detto...

Jaaaaaa, de Bietels!!

Lees het liedje nog eens, en dan op de melodie van 'Yesterday'...


Whahahahah :D
Echt geweldig, de Bietels!!
ZHK!



(Zo Heerlijk Kansloos :D)

P.S. Rosa, hast thou googleth thine answer? :P

Anonimo ha detto...

Is de titel dezes geen weggevertje?

Valerie ha detto...

Hehehe, die heb ik achteraf veranderd (zoals je aan de URL kan zien)..

Ik vond 'Gistere' een beetje saaie titel voor een log. De Bietels is veel slechter en daarom leuker. :P