lunedì, giugno 30, 2008

My Rainbow Flies..

Ik wist het. Naar Uden gaan equals nog steeds considerable katers. Pffffffff. En dan vanochtend met je brakke koppie vroeg op moeten staan (omdat sommige mensen nog naar Roermond moesten), om wel 6 uur*..! (*Ok ok, het werd half 7. Dan nog!) Dat, lieve mensen, is een crime. :P Een misdaad, gewoon. Van dezelfde catastrofische proporties was mijn hoofdpijn (en misselijkheid), alsook mijn onvermogen vandaag enig fatsoenlijk argument voor mijn paper op papier te zetten.
..Wat is het leven toch zwaar..
(Zaterdag -> Thais feestje en asperge-etentje, zondag -> verjaardagsfeestje in Plock, waar we hebben getapt. Ahh, zwaar weekend, zielig voor ons :P)

Maar oke, every cloud has a silver lining, and every hang-over eventually fades away. Had wel iets eerder gemogen, daar niet van.



Goed, ik ga maar weer eens verder studeren.. Relative clauses with resumptive pronouns! Joepie, joepie! (..kill me..)
Cheers


(P.S. Hiervoor had ik 222 berichten op dit weblog! Wooot!)
(P.P.S. Ik zit te denken mn profielfoto naar deze te veranderen. :P What say you?)

[edit] Ik heb een "meesterlijke" videoclip gevonden die in Uden is opgenomen..

3 commenti:

MJ en Val ha detto...

kiezen tussen de twee foto's kan ik niet. Wel weet ik dat meesterlijk het zanggroepje van Mark de Wild was destijds op de SPW

Valerie ha detto...

Ze zijn allebei lelijk! :D

Valerie ha detto...

Jaaa op 2:26, M. de W. gespot!! :D