martedì, novembre 04, 2008

Obsolete

Zoals al eerder vermeld, vind ik mijn Spuisluis redelijk verouderd (met name de foto en de bijbehorende beschrijving)..en daarom dump ik die even hier:

Wees gewaarschuwd, dit is/was in de eerste plaats een zeiklog (spui-sluis), en ik ben nog wel eens gefrustreerd. (:P) Echter, met een beetje goede zin wil ik ook nog wel iets plaatsen over taal (talen), taalwetenschap, de universiteit, Utrecht, feestjes, drank (bier, wijn, vodka, grappa, whiskey, ..Guinness!), eten (vis, sushi, Thais, pizza, ..koekjes!), landen (Thailand, Italië, Rusland, Japan, Ierland, ..Brabant!), reizen, kunst, boeken (literatuur?), sport (zwemmen, rugby, motor) en leuke artikelen/sites die ik vind.





Ik ga nog even nadenken over een nieuw design.
(Ja toch nog even posten - ik ben nostalgisch als de pest)

3 commenti:

Ingrid Ruesink ha detto...

Aie.....die nieuwe foto!!!!!!!

Valerie ha detto...

Hahahaha :D Ja, ik hou van verschrikkelijke foto's van mezelf als profielfoto... maar deze gaat misschien te ver eh? ;) :P

Blaidd Drwg ha detto...

Het eind van een tijdperk *snif* :P

Maar die nieuwe foto is echt briljant! :D