domenica, ottobre 07, 2007

Rugby World Cup 2007

Helaas heb ik door de ware overload van de universiteit, en het feit dat ik elke zaterdag moet werken, zo'n beetje alle wedstrijden moeten missen (alhoewel ik een keer in de pub Ierland heb gezien, met mijn supportersshirt aan :D), maar hier nog even een updateje (al is het maar voor mezelf):

Quarter finals
Australia - England (10-12)
New Zealand - France (18-20)

...
Heeft er iemand gekeken gisteren? WTF is er gebeurd????

Vandaag:
South Africa - Fidji
Argentinia - Scotland

..Ik ben benieuwd.



Maar, maar... Australia en New Zealand eruit, England en France erin? Wat? WAT?! (The Aussies are out!)
Te bizar. Dadelijk wint Schotland ook nog van South Africa (in de volgende ronde, bijvoorbeeld), dat zou toch te gek voor woorden zijn? :P Wel extra jammer nu dat Ierland eruit ligt, trouwens. Ik geef ze meer kans tegen Eng/Fr dan Aus/NZ..


Maar ok, toch nog even iets over de Haka van Nieuw-Zeeland (blijft leuk :P):
Hier is een redelijk goed filmpje, van dit jaar:
http://www.youtube.com/watch?v=z4LNjNXt1yM&mode=related&search=
Hier is een filmpje, met Franse ondertiteling!:
http://www.youtube.com/watch?v=PKnUMaR5IkA&mode=related&search=
(Ik ga dood, ik ben levend, ik ga dood, ik ben levend!)(Okeee...)
En deze is pas echt opgefokt (en zonder shirt (A)):
http://www.youtube.com/watch?v=kd0kDxP04eI&mode=related&search=


Wie gaat er vandaag mee kijken? ^_^ (21:00, Argentini"e - Schotland).



Trouw- of verbouwplannen? Trouw zeker, met Verbouw-Garant. (Of Verbouw zeker, met Trouw-Garant..?)

4 commenti:

Loki ha detto...

mijn vader gaat vanavond verdomme gewoon in parijs naar schotland argentinie!
Maar ik denk dat ik vanavond de pub wel haal. :) dus val het moet er een keer van komen he, anders is het volgend week, of de week erna.

Valerie ha detto...

Toch jammer van de laatste net-niet-try van Schotland he..

Next week France - England, the Clash of the (European) Titans!
..Maar ik moet werken. :P

Anonimo ha detto...

I think, that you are not right. I am assured. Let's discuss it. Write to me in PM.

Anonimo ha detto...

Rather excellent idea and it is duly