domenica, ottobre 07, 2007

Zondagsgrief, en Russische felicitaties

Een korte Ochtend-Beklaging
Het plan was om de zondagochtend...niet mee te maken. Gewoon, slapen tot het middaguur, even niks geven om de vele dingen die nog te doen zijn. Maar niks daarvan. In plaats daarvan sloeg de Majellakerk (hier om de hoek) om kwart voor tien op hol, en jengelde, donderluidde, dreinde, peeuwde, bimbambeierde (de koster lust geen eieren) mij uit mijn slaap. En bedankt. With special thanks to Christianity. Pfffffff. Nog erger was dat ik zag (toen ik eenmaal, nu wakker-gebengel-jengeld, toch maar opstond), dat ik het raam aan de voorkant had open laten staan! Aargh! Misschien was ik er wel gewoon doorheen geslapen (alhoewel ik het betwijfel), als het raam dicht was geweest! Snif. Naja, een uur niet geslapen is een uur extra om te studeren!
...
Did I just say/think that?


En, aargh! Terwijl ik dit schrijf, begint 'ie opnieuw! Kwart over elf! Jeeez..Zo blijf je aan de gang!
..Ik ga maar eens beginnen met studeren.


[edit]
Oh, ik was het bijna vergeten:
Vandaag is Poetin jarig!
Hij wordt 55! (Omg..dat is oud.)
Gefeliciteerd Rusland :P



Hahahahahaha :P

(Let ook op de titel die NRC Next aan dit plaatje gaf..)

Nessun commento: