domenica, ottobre 21, 2007

(sc)Ramble

Rugby World Cup: Zuid-Afrika heeft gewoon gewonnen!! Naja. Ik verwachtte het ergens ook wel, maar het was leuk te blijven hopen voor Engeland. :P Twas fijn om at Mick's te kijken trouwens, je kan het scherm gewoon zien en het is niet bomvol, als in de pub's in Amsterdam. (Jammer dat bepaalde mensen wel weer 'buitengesloten' werden :P). En het was een mooie wedstrijd! De teams waren toch nog redelijk aan elkaar gewaagd, en er was een fan op het veld gekomen ('Jimmy Jump'?), een rugby'er in een camera gesprongen/geduwd en een rugby'er toegetakeld a' la Johnny Depp in 'Once Upon a Time in Mexico'. Wow. (Niet dat dat deel van het 'mooie' was, maar het was wel indrukwekkend.)

Het Bokbierfestival was ook weer gezellig, en ik kan een vernieuwde lijst online zetten (met 260 geproefde en onthouden biertjes)! 'Andechs Doppelbock Dunkel' is verkozen tot mijn favoriete Bokbier 2007, in mooie opvolging van 'Weihenstephan Korbinian' de vorige keer.


ExplodingDog

Verder hebben er gisteren serieus 800.000 mensen naar de doop van Ariane gekeken. Dit doet mij eens te meer beseffen dat Nederlanders serieus niks te doen hebben. Verder viel mij op dat:

- Er kattenvoer is met meer soorten vlees dat je kan bedenken (serieus, beter vlees dan de mensen zelf eten: konijn, kalkoen, fazant, vis, noem het maar op), terwijl er voor honden.......brokjes zijn.
- De nieuwe vanille-mintkauwgom van Stimorol echt geweldig is (jaja, kunstmatige smaakjes ten top, maar toch). Nu nog maar wachten op de eerste bananenkauwgom (jaaa lekker :P:P).
- Die (redelijk oude, maar ok) Nescafe-reclame voor cappucino TE irritant is. Al die Italiaanse vrouwen hebben zich om laten kopen om een zielig product met melkpoeder de hemel in te prijzen alsof het is 'come si deve', hoe het moet zijn. Pff. En alsof dat nog niet genoeg was, komt er een achterlijke stem achteraan (die schattig moet klinken ofzo??), die zegt 'nu ook voor je koffie-pad-ap-pa-raat'. WOW, je kan spellen! Fijn voor je. Tsssss..
- Stumble echt geweldig is. StumbleUpon!


En nu ga ik weer huiswerken. Cheerio!
(De Pivolyst volgt dus nog).(Ik vond het een beetje vervelend dat die andere post er nog bij stond, dus ik heb de lijst verplaatst, maar hierna ga ik die lijst gewoon weer updaten en niet weer posten, dus mijn excuses voor deze keer die lange post, maar het gebeurt niet weer. ;) Cheers!).

Nessun commento: