venerdì, dicembre 14, 2007

Pre-X-mas

Vandaag..
Oh feck it! Vandaag is de eerste dag van mn vakantie!! Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!
Zo. Dat wou ik even zeggen.

Afgelopen week
De afgelopen week was wel relaxed. Vooral waarsch omdat de kerstvakantie er sowieso aan zat te komen. Ik ben voor de eerste keer op een hospiteeravond geweest van een huis wat ik eigenlijk wel leuk vond, maar ik ben het niet geworden. Jammerrr. (Ze hadden gezien dat ik in mijn profiel op kamernet een link naar deze log had gezet: wellicht was dat de doorslag..?). Ah well.

's Maandags was leuk omdat we Steven's verjaardag vierden op het Vechtplantsoen, en we drie taarten hadden gemaakt: (ik) Sachertorte met een cherrytomaat en vijf kruidnootjes als versiering, (Jeroen) cantuccini-arretjestaart met 'Steven' in M&M's ("krabbetjestaart"), (Rianne) rumbananentaart met langevingers, waar we bij gebrek aan meer rum sherry hebben toegevoegd, wat prima ging ("sherryrumbananen-langevingerstaart")! Ik moet zeggen, mijn Sachertorte was one of my masterpieces. Ik kan me niet herinneren de laatste keer dat de taart zo luchtig was en het glazuur zo vol van smaak. :D Ja, dat was geslaagd. En het was ook gewoon weer gezellig natuurlijk.

Oh en het sneeuwt het sneeuwt het sneeuwt!!

Yay, December..
December is leuk. December is het eigenlijke begin van de winter, en meteen worden we overstelpt door cadeautjes, lekkernijen en een heeeleboel lichtjes in het donker (de remedie). Wat wel irritant is, is al de reclame op tv in december. Heel Nederland heeft parfum nodig, blijkbaar. Hugo Boss, J’Adore, Trésor, Acqua di Gió Pour Homme, Coco, de stroom is continu. En dan nog niet te spreken over alle haarmiddeltjes.. Een mooie reclame is wel die van Jameson. Hm yeah. Oh, en dan die reclame van een of andere make-up: "Create an illusion, blabla!" :| Juist. Dan heb je wel meteen de essentie van make-up te pakken. Maar omdat nou in je reclame voor make-up te zeggen? Bizar!


Wooh, na het weekend is het Kerst!!
Het menu is nu praktisch afgerond, en het belooft weer heel wat te worden..
Goed, ik ga nog even cadeautjes inkopen etc, later!

P.S. Pas hoorde ik een buschauffeur 'toedeledokie' zeggen. :|

Nessun commento: