venerdì, novembre 02, 2007

School's out

Schoool's.. out.. for Autumn!
Ok ok, een weekje.
Maar dat ene weekje ga ik dus ook even heeelemaal niks doen.
Dat dat even duidelijk is. Want na mijn twee presentaties (een goed, een verpest) en mijn examen (redelijk) in drie dagen, heb ik even helemaal nergens meer zin in.

Dus dit wordt lekker een weekje Madrid (waar toevalligerwijs moederlief ook is (voordeel of nadeel?) - wat is de wereld toch klein. Of ik moet eigenlijk zeggen, de hoeveelheid Ryanair-bestemmingen vanaf NL), maar eerst ga ik nog even naar Birmingham voor een familiefeestje. Om daarna een tussenstop in Dublin te maken om een Guinness te pakken (hell yeah! :D) en daarna door te gaan naar een onbewolkt 20 graden.

HA!

..Nice.
I'll keep you posted (I think).


(Alleen een beetje beter dat ik, als ik terug kom, meteen aan twee belangrijke papers moet gaan werken (voor 40% en 70%(!))(Maar ok, je kan niet alles hebben.. Maar wel lekker Birmingham, Dublin en Madrid! Wooooooohooooooooo)


[edit] Het is alweer november! :s Mja, ik moet ook zeggen, als ik zo 's avonds door de bebladerde en oranjeverlichte straten fiets, ik ook sterke neigingen krijg naar de eerste de beste vriend met oven te fietsen en kruidnootjes te bakken! (Voel jij je aangesproken? Mail dan nu naar valeriewilkruidnootjesbakken@hotmail.com, ikhebeenovengeefmijmaardieoverheerlijkekruidnootjes@hotmail.com of mijn normale e-mailadres :P).

1 commento:

L ha detto...

kruidnootjes! HELL yeah! Ik heb ze laatst nog gemaakt. Maar ze waren een beetje groot uitgevallen. 'T waren meer kruidkoekjes :)
Anyway, deze herfstigheid brengt me ook altijd in een kruidnoot-stemming.
Héérlijk!