venerdì, novembre 30, 2007

As You Like It

Ieeeeeee de nagel van mijn linkerduim had onderin een klein scheurtje, en dat had ik ook al gezien, en geprobeerd weg te vijlen, maar nu is het toch gebeurd: er zit nou een grote scheur, ieeeeee en nou is het ieeeee alleen nog maar een kwestie van tijd tot de hele nagel erafscheurt bah bah ieeeeeeeee!


..Verder gaat het wel oke. :P Ik heb 'The Theory of Types and Categorial Grammar' even vooruitgeschoven naar zondag (wanneer ik ook een high-tea zal hebben tijdens Tea Pot Jazz in het NH Schiller hotel te Amsterdam, gheheheh), en nu ben ik bezig met 'The Neurology of Syntax' voordat ik ga zwemmen en waarna ik doorga naar de Sinterklaasviering op het UiL OTS :P:P Woohoo! (Ja, het leven van een student is zwaar, dat is bekend.)

Trouwens, de Jaguar XF is er, maar ik weet het nog niet zo.. Ik denk dat ik het toch bij de X-type hou. Klassiek en modern in een. (Zeg nooit nooit.. :P)

Oh en en ik heb mijn eerste kruidnootjes van het jaar gekocht. (Ik heb het nog lang weten uit te stellen, want ja, als je eenmaal begint..). Uiteraard truffelkruidnootjes van Bolletje*...whaaaaaaa!!

Valhalla.
K, terug naar den studie.


*Ja idd, schaamteloos gePrntScrn'd en gePaint'. Beh.
Ik vind t trouwens ook niet echt een goed verkooppraatje. 'Gedompeld in een heerlijk jasje van chocolade.' Nounounou.

Nessun commento: