domenica, novembre 25, 2007

Oh, Uden..

Ik zocht en ik vond. Ik vond de gevoelloze, droge lap in mijn mond die ooit voor tong doorging. En waar in hemelsnaam was ik? Ah. Uden. Uiteraard. Oops, I did it again? Ooit komt er een weekend dat ik in Uden niet hemels eet, dat ik niet veel te veel drink, dat ik niet besluit met whiskey af te sluiten*. En dat ik geen kater heb.

En waarom heb ik de Sims niet meegenomen? Naja, Extreme Racing is ook wel leuk als hersenloze bezigheid op zondag. Niet dat ik ergens anders tot toe in staat zou zijn, anyway.

En weet je wat het ook is, whiskey-katers zijn ook gewoon erger dan normale katers. Ze grijpen je bij de keel, zogezegd. En je tong wordt er zo rauw van. Dus, voor de volgende keer onthouden: na het heerlijke eten een Spa’tje drinken. ...Ja, als ik daar nou eens aan zou denken.

..Tjee, ik ging een hoop schrijven, maar ik ben het –uiteraard- alweer vergeten. Dus, helaas. Ik ga maar wat studeren. (Wat doe je anders op een hersenloze zondag?). Just the day to read 'The Origins of Intensional Logic'!

Ah, en, het eten was trouwens echt goed. (Bij ’t Raadhuis in Uden). We hadden gerookte zalm met zuurkool, vers brood met boter (!!), garnalen met knoflook, champagnespoom, lamsmedaillons met truffelsaus, parfait van speculaas (leekker) en koffie. Woohoo!

’t Raadhuis.. die naam doet me denken aan cafe’s in Boekel, die ik gisteren zag vanuit de bus van Eindhoven naar Uden (ook zoiets, ik moet een halfuur te ver reizen met de trein, en dan een uur in de bus, om zo een half uur eerder thuis te komen. Huh?!). In ieder geval, ik moest lachen in de bus omdat ik een cafe zag dat ’t Menneke heette. Dat was wel lekker typisch. (Tis ook wel Boekel he.) En toen zag ik het cafe ernaast: ‘trendy kaffee ’t Stuupke’. ... Wat klopt daar niet? (De k?). Ghehe. Contradictio in terminis.

Maarm, ik ging dus studeren.
En nog wat drinken. Dooorst.
Ciao!


(Oh en er is een bouwbedrijf in Den Bosch dat heet 'Van den Bouwhuijzen' :D Die mag er ook wel zijn.)

*(Of misschien komt die dag wel nooit. En eigenlijk..).

1 commento:

Anonimo ha detto...

Cheers m8 :-)