mercoledì, ottobre 29, 2008

Washington D.C.

Vandaag is het dan eindelijk bevestigd: ik ga stagelopen in Washington D.C.! Dit heuglijke event zal plaatsvinden van begin januari tot en met begin april. Om precies te zijn, ga ik stagelopen bij het Cogn. Neurosc. of Lang. laboratory. Klinkt al stoer gewoon! :D Ik heb er ook echt heel veel zin in.. Ik ga waarschijnlijk daar meekijken met ERP-experimenten, andere neurolinguistische en psycholinguistische experimenten, een vak volgen van een beroemde professor en naar een grote conferentie elders in t land. :D Sweeeeeeeet. Ik heb er echt ontzettend veel zin in! Ik ben sowieso ook echt zo benieuwd hoe het daar zal zijn.. (En ik hoop dat ze me meteen wat verder kunnen helpen met mn scriptie, hehehe :P)

En omdat ik drie maanden weg ben (^__^), ga ik denk ik maar weer even een apart weblogje opzetten, dus dat zien jullie binnenkort wel verschijnen.


P.S. Duim met me mee voor een fatsoenlijke nieuwe president, en een opwaardering van de euro :P

1 commento:

Blaidd Drwg ha detto...

Veeeeet! :D