venerdì, ottobre 24, 2008

>400!

Haaai,

Niet geheel zonder trots kan ik u mededelen dat ik de bijna-magische grens van 400 biertjes overschreden ben! :D De bijdrage van het als altijd aangename bokbierfestival was niet bijster groot (7 bokjes), maar een zondag met proeverijtje (Steenbrugge) erna was het dan zo ver! Steenbrugge Dubbel bruin, een zeer aangenaam donker biertje, was de 400e. Hurray! ..En nu op naar de 500..! ..Ofzo. :s :p (PS: Belgie verslaat Nederland nu wel met 127-122, damn! Dat wordt vaker naar 't Arendsnest gaan.. :P)



Afgezien van het bokbierfestival zijn MJ en ik in de herfstvakantie ook nog wezen duiken...jaja, hier in Nederland! Eind oktober! Helemaal geschift! :P En om het nog erger te maken zijn we er door een storm MET harde, pijnlijke hagel heengefietst. (Vanaf Wamel met de passagiers-veerpont de Waal over, met uitzicht op windmolens, koeien en ganzen, dan Tiel door, door weer en wind, op weg naar de Gelderse plas de Beldert. Zo Nederlands heb ik me nog nooit gevoeld. :P). Het water was in de bovenste laag 15 graden, en dropte daarbeneden snel. Omdat ik niet goed kon klaren, heb ik daar geen last van gehad, want zo diep ben ik dus niet geweest. :P Maar de plas was erg mooi, en het was echt een aparte ervaring eens in Nederland te duiken! Erg geslaagd.





Verder zjn we de volgende dag na een goddelijk ontbijtje(!) nog even Tiel in gegaan, en moesten dus wel even langs het Flipjemuseum! Nou echt, moet je gezien hebben..! Kuch. Maar ach, t was wel grappig ;)

Voor de rest gaat het ook allemaal wel oke, we zijn de vakken typologie en statistiek aan het afronden, en de stage in Washington (jawel :D) komt steeds meer in zicht..nog wat cruciale dingen regelen (beurs, visa, ehh :P), en dan ben ik er! Oh, en ik heb wellicht een onderwerp voor mn thesis, tis ongelooflijk.

..Niet dat dit niet een heel vervelend blok is, voor de rest. :P
Ik weet niet wat het is, maar het komt gewoon niet echt op gang. Misschien omdat ik allemaal methodologievakken volg ipv 'inhoudsvakken'..das af en toe een beetje saai, I suppose.

Anyway, nog maar even!
Later

2 commenti:

Blaidd Drwg ha detto...

Stage in Washington?
Daar MOET je echt iets meer over vertellen! :D

Verder natuurlijk van harte gefeliciteerd met je bijna-jubileum. En sorry van de sjaggie-heid van vanochtend.

Valerie ha detto...

*glundert* ^__^
Jaja!

..Ik ga er zo/morgen zeker een logje over brouwen!

(yaay :))