domenica, marzo 16, 2008

More blues and blok 3ssues

Vrijdag: Moving Dinner
Je weet pas wat koken is, als je met je handen onder inktvisslijm de tentakels aan het afsnijden bent (oppassen dat je de ogen niet raakt), en de 'ruggengraat' er met de ingewanden al uitgetrokken hebt. Jeuj voor zelf koken en bereiden! ... (Ik voel me een monster als ik die foto zo zie.. Tijdens het bereiden ergens ook wel een beetje. Ah well, je moet er iets voor over hebben.) Verder was the Moving Dinner vrijdag wel geslaagd: auberginerolletjes in home-made tomatensaus en 'zwarte' risotto (met inktvis, dus), citroenkwarktaartpudding (^_^) en Baileys Mint and Chocolate after dinner cocktails, enhanced version. :P Hell yeah!



Oh en limoenen zijn echt lekker. En gezond, en genezend (apparently). Jeuj voor limoenen! (Zo beland je vanzelf bij de GT's :P)

De Z-dagen, pahty in Uden!
Zaterdag heb ik weer gewerkt, naja, en that's it. 's Avonds naar Uden gereisd (vanuit A'dam, n fijn contrast), om om 12 uur Ingrid's verjaardag te vieren, woot! En zondags was het echte Feest, uitbundig als altijd :P We begonnen gelukkig wel vroeg (3 uur), waardoor de buren in ieder geval niet wakker werden van ons meeblerren (danwel zingen, danwel schreeuwen) met U2 zo rond elf uur.. :P Ik realiseerde me trouwens ook dat ik de teksten helemaal niet echt ken! :s Ah well, niet dat er toe deed :P Twas weer gezellig, hehehehe.


Verstandige dames..

Neee deeeeze! Geweldig! :D

Wat ik wel weer typisch vond, is dat ik na die jaartjes die ik toch al weer rondloop op onze aardbol (jaja, aardkloot), en met name na die vijf legitieme drinkjaren, nog steeds consequent vergeet dat er zoiets is als een Morning After na een (goed) feest. Bareeuhh... Maandag was duidelijk Katerdag met een hoofdletter zo niet ook met vijf uitroeptekens. En dat ging niet erg goed samen met mijn presentatie voor Trends in linguistics: 'En dan heb je Merge..en dan het omgekeerde, Demerge..en die doet dus het omgekeerde van Merge..' :P Naja. Jammer dan..

Want ik heb natuurlijk nog wel geprobeerd wat te studeren dit weekend, maar dat ging dus gewoon niet echt.. Ik had trouwens nog wel tijd om dit even te bloggen zondag (tis niet veel, though):

In Uden hebben we een ijverig koffiezetapparaat, zo eentje die zucht en steunt terwijl hij het begeerde natje brouwt. Een fijn ochtendgeluid. En bovendien een troostende begeleiding terwijl ik boven een artikel over Merge and Demerge (:|) hang. (Damn you minimalist syntax!) Pfft. Dadelijk ook nog maar wat Lindt-paaseitjes to the rescue.. en wat meer FLC.

FLC - the Faculty of Language in the Cool sense?
The Faculty of Language in the Crowded sense?
No, the Fun Lovin' Criminals. ^_^
Suh-... YKW.

Sing Barry White, Barry White, it's alright.


Het enthousiasme spat er vanaf, niet..? Die eitjes zijn echt megalekker trouwens! Jeuj voor pure Lindt-paaseitjes!

Nou, ik ga maar weer eens verder met mijn volgende presentatie: 'On statistical-sequential and structural learning and its consequences for dyslexia', voor t vak Language, Speech, Brain. (Jaja, ik hou van dramatische titels voor presentaties :P). Cheers!

But I'm back on the block and the air tastes sweeter
Yeah I'm back on the block and I barely believe ya



P.S. Paranoten zijn vies! Vies vies vies.
P.P.S. Blok drie is ook gewoon vervelend. Te laat in het jaar om nog enthousiast te zijn, te vroeg om al vakantie te vieren. :P Zie ook een vorige log.. Dreadful blok drie. (Hahah, ik zeg ook ongeveer hetzelfde! ..Omg, ik herhaal mezelf! :|)

Nessun commento: