domenica, marzo 02, 2008

Housepahty 1 maart

Het feest gisteren was zeeer geslaagd. ^_^

Er waren leuke mensen, er waren tweehonderd ballonnen (allemaal in de badkamer!!), er waren slingers, er was Guinnesschocoladetaart, tiramisu' en worteltjestaart, er was Dommelsch (yeahhhh!) en Alfa (natuurzuiver gebrouwen). Er was wijn, sangria, caipirinha's (with special thanks to Anne) en vodka-jellyshots. Er was een loungekamer met hookah en PSII, een spelkamer met de Wii (Wario Ware Smooth Moves!), een keuken met hapjes en vergietsfeerverlichting, een balkon vol rokers en een huiskamer met Chinese dans op de Veulpoepers. Wat wil je nog meer? :P

(T.h.: het was een feest voor de verjaardagen van Jeroen en Steven, en mijn housewarmingparty alsook mijn Lentefeest :P).

Wat sfeerplaatjes:







Helaas ben ik na de eerste vijf minuten van het feest vergeten nog vaker foto's te maken. :P Maar het was een waardige houseparty, I tell thee! (En die stoel he, die was al gammel!! :P)

In een woord: SWEET!* :P:P
(*Als in: suh-weet!!)

2 commenti:

Anonimo ha detto...

Ennuh die wc ....was er al zo vroeg op dun avond iemand ziek geweest??

Blaidd Drwg ha detto...

Haha, da's persies wat ik dacht voor ik het ding van dichterbij bekeek :P

Magoe, ik vind het toch jammer dat ik niet dichter in de buurt woon. Nu zal ik mezelf aan een portie Guinesschocoladetaart moeten helpen. ;)