giovedì, settembre 13, 2007

Kamertetris

Wat heb ik vandaag gedaan? Ik heb aan honderden logs gedacht die ik vandaag kon schrijven (bijv: Rita Verdonk is uit de VVD gezet, hahaha!), ik ben er 99 vergeten, ik ben naar college geweest (Respect! Want na 2 uur, wakker, weer 2.5-3 uur slapen (dus na maximaal 5 uur te hebben geslapen), was dat zeker wel een prestatie), ik heb Linguistic Poetry genoteerd, ik heb mn kamer een extreme make-over gegeven, ik heb teveel koekjes gegeten (wel biologische!) en ik ben begonnen aan mn huiswerk. Bladzijde 1, regel 3.

Maar ik ben voornamelijk met de extreme make-over beziggeweest. Met de ramen wagenwijd open, want het was niet zo koud vandaag (voor de verandering) en de gordijnen ook helemaal open om het zonlicht binnen te laten stromen...het was even gewoon bijna herfst. Maar goed, vandaag heb ik dus professioneel gestofzuigd (als in, meubels verplaatsen en dan stofzuigen. Respect!), maar ook gekamertetrist en gekamerlegoot. Leek me wel een goede combinatie. Je weet wel, twee vliegen in een klap. Want nu heb ik alle meubels dus verplaatst (en overal gestofzuigd! Yeah!) en heb een mooie nieuwe kamer. Ik zeg, het resultaat is verbijsterend. Ik weet nog niet zeker of het een goede verandering is, maar af en toe een verandering vind ik wel fijn. Zeker nu het kamer-vinden nog niet zo hard gaat. Snif.
Reminds me, weet iemand een kamer??

Ja, ik ben weer vergeten waar ik een log over wou schrijven. Aargh! Alle leuke letter-, danwel woord-combinaties, alle geweldige ingevingen, alle goede citaten, allemaal verdwenen! Een tragedie!

Zucht.


Ik kom er nog wel op terug.
Oh, en ik heb veel naar de rock/metalband 'The Tea Party' geluisterd. Geniaal!

Nessun commento: