giovedì, ottobre 01, 2009

600! ..en 2..

Ik heb toch nog iets van mn 'nog te doen in Nederland'-lijstje kunnen doen...ik heb mijn 600ste biertje geproefd!! Woooooohoooo! :D Ik had speciaal een serie van biertjes uit Amersfoort gekozen ('Eem' bier), want die kan ik dadelijk natuurlijk niet meer proberen.. (Ik heb nu 160 Nederlandse biertjes geproefd, tegen 151 Belgische biertjes - hihihi). Yeah. ^_^


..Nu heb ik echter nog maar twee dagen om alle andere dingen in Utrecht te doen.. En ik moet nog veel inpakken, mn bed verkopen (interesse?), nog wat andere dingen, en above all.. mn visum regelen :/ Damn. Maar ja.. Komt vast wel goed! I'll keep you posted. Cheerio!

6 commenti:

Ingrid Ruesink ha detto...

Dat is nog 34.400 te gaan :D

Ingrid Ruesink ha detto...

En 't kwam helemaal goed met dat visum: op vrijdag om 16.00 uur (terwijl de ambassade (pas ;-) ) om 17.00 uur sluit en dat als je op zondag wil vliegen :D

Ingrid Ruesink ha detto...

Hum, 't bleek nog later te zijn, 16.30 uur, maar goed ze is inmiddels on the road...

Valerie ha detto...

Aww, dit heb ik helemaal niet meer gezien :')

En dat visum - hey, dat was niet helemaal mijn schuld he! :P En ik heb 't gered :') (op 't nippertje........................................................zoals altijd idd. :P)(Maar daar gaat t niet om! Wel dat ik het gered heb. <3)

Bob Maten ha detto...

Whaha geweldig, wat een hoop!

Gerben Harteveld ha detto...

Het beste dat je nu kunt doen, is zelf bier gaan brouwen!