mercoledì, settembre 23, 2009

Graduated!

Yay, het is gelukt!!
Afgelopen vrijdag ben ik (cum laude!) geslaagd voor de onderzoeksmaster Linguistics!! ^__^ (..en mijn scriptie was uiteindelijk 164 pagina's..).

Het vervolgtraject (van drie jaar) gaat een PhD in Nieuw-Zeeland worden, in Cognitive Neuroscience (yeah!). Ik vertrek over ongeveer drie weekjes, dus dat wordt ook nog spannend..

..En verder ben ik dus druk bezig met alle voorbereidingen en dingen, vandaar het gemis aan updates op dit weblog. Echter, ik ben van plan een website/nieuw weblog op te zetten, so stay tuned!

/Valerie

4 commenti:

Thom ha detto...

en blijf je nu drie jaar weg?
je komt af en toe toch nog wel eens terug in NL?

Valerie ha detto...

Mja, idd, drie jaar..

..Maar ik kom wel es een keertje terug! :) Ik heb nu een klein beetje gepland om voor volgend jaar Kerstmis op en neer te gaan.. maar even kijken of t lukt natuurlijk, maar het is wel een plan! (En dat is een maar of drie teveel, maar ok :P)

Ben ha detto...

Gefeliciteerd! Wel stoer hoor, cum laude. Wat ga je het meeste missen van/in Nederland?

Valerie ha detto...

Goede vraag..

..stroopwafels? Pure hagelslag (jeweetweldievandeRuyter)? Het meeste natuurlijk vrienden en familie.. Maar specifiek van Nederland? I wonder.

In Amerika miste ik: goede boter, goede kaas, betaalbaar brood, overal naartoe kunnen fietsen(!!), gezellige kroegjes, leuke kleine winkeltjes, een meer relaxte houding van mensen, goed eten in general, ... zoiets. Maar ik denk dat het in NZ wel heel anders wordt dan in Amerika..