domenica, maggio 17, 2009

Profielfoto

Howdy,

Ik heb besloten mijn profielfoto weer eens te veranderen (zie ->). Ik had wel weer genoeg van mn San Francisco-bum-foto, alhoewel deze mn weblog lijkt te veranderen in een Amerikaanse Betty Confidential-style vrouwenadviessite, jeweetwel, met zo'n column 'Sarah geeft antwoord', met vragen als: 'Lieve Sarah, mijn man en ik hebben de laatste tijd veel discussies over zijn gewoonte om theezakjes rond te laten slingeren, en ik ben bang dat dit onze relatie begint aan te tasten. Wat moet ik doen?' - Jenny, Massachusetts. 'Beste Jenny, jullie zouden moeten proberen hier van tevoren duidelijke afspraken over te maken, en jullie grenzen te stellen, blaaablaaaablaaaa.'

..Datte dus. :P
Maar ach, wie weet, wellicht kan het:
a. De frequentie van posten weer verhogen
b. De kwaliteit van mijn posts verhogen (weet alleen niet hoe dit in samenhang is met die zelfhulp/adviessites, maar het is duidelijk nodig - zo blijkt ook uit deze post)
c. En ik had gewoon wel weer genoeg van mn oude pic.
d. En normale, 'leuke' profielfoto's zijn ook weer zo.. 'normaal' en 'leuk' (dooddoeners oh yeah!).

Right. Verder heb ik niet zoveel leuk nieuws gehoord lately, of meegemaakt, en moet ik eigenlijk gewoon hard aan de slag.. Dus dat ga ik nu maar weer doen. Terug naar conceptenleer! Cheerio.

[edit] Ja, ik heb ook geen idee waar dat verhaaltje vandaan kom. Ben een beetje braque, misschien is dat t..

5 commenti:

Anonimo ha detto...

Dear Valery,

I have a huge problem. All my pupils only do their homework for history since they all are in love with their (new, young and attractive) history teacher, except for one girl, she's in love with her rabbit. What can I do?

A hopeless tutor

Valerie ha detto...

Zie! Daar gaan we al.. :P

Anonimo ha detto...

hahahahah, verdorie, iemand was me al voor! hahahahha Lol :D

@Anonimo: put on a white fur coat and bunny ears?

Thom ha detto...

verdorie, nou heb ik zelf per ongeluk als anonimo gepost :S

Terwijl ik toch de enige echte one-and-only Thom ben! Die eh.. zijn grootse en meeslepende daden nog in de (hopelijk nabije) toekomst ziet? :S

Voor chaotici:de eerste anonimo is de enige echte anonimo! de tweede anonimo, dan ben ik! ^^
En Valerie, dat is ons aller steun en toeverlaat bij wie wij voor al onze levensvragen kunnen aankloppen, blijkbaar ^^

Valerie ha detto...

Aargh, nee, juist niet! :P Alleen de foto evoket dat.. u__u,,

Alhoewel :D
Had je vragen? (A)