domenica, febbraio 10, 2008

Een dagje zomer

Afgezien van het feit dat ik nu op het randje balanceer van een brand-uit en paniekaanvallen aan de orde van de dag zijn (:P)(nee, serieus), wil ik eeeven vermelden dat het echt zo fijn is dat de zon weer schijnt! ^_^ Zo hoort het, het laatste restje winter wordt weggedronken met carnaval (ergens in februari), en dan kan het fijnere weer weer beginnen! Afgelopen vrijdag was een dagje zomer in de winter.

..Want ja, officieel duurt de winter natuurlijk nog tot 20 maart.. shee! Nouja, dan is het Astronomische Begin van de lente. We kunnen natuurlijk ook gewoon het Metereologische Begin aanhouden, dan is het 1 maart al lente! ^_^

..Hmm, dat lijkt me dan eigenlijk ook wel een goede datum voor mijn HouseWarming-Party, AKA New Life-feest :P Over nieuwe beginnen gesproken enzo.. (Ja, dat merk ik, het gaat echt lekker..niet :P) Heheh, zal wel goedkomen.

Goed, ik ga weer even studeren (na deze lekker loze post). Ciao!
You're a star!

2 commenti:

Anonimo ha detto...

Met een zonnetje in de buurt is het elke dag zomer :)

Valerie ha detto...

..Tenzij het al een bijna opgebrand zonnetje is. (Over brand-uits gesproken.. :P) Kun je dan geen zwart gat krijgen ofzo? Leeuk..! (Maar zal wel niet.) Flip?

Doet me denken aan een plaatje, even uploaden in de originele post. You are a star! Heheh.