venerdì, gennaio 23, 2009

'Nieuws'

Ten eerste wilde ik even vermelden dat Poetin een schilderij heeft geschilderd dat serieus 860.000 euro heeft opgebracht. (?!) (Bedankt Steven voor t nieuws en Rosanne voor de afbeelding ;)).



Ander belangrijk nieuws (uit Nederland deze keer): Naakte man met rauwe forel mishandelt schoenenverkoper.
...

En! En Daniel Craig gaat Lucifer spelen in de 2009-film 'I, Lucifer'. Een paar opmerkingen hierover:
- Wie had er ooit gedacht dat er een slechtere rol dan James Bond voor Daniel Craig zou zijn?!
- 'I, Lucifer'..what's this, a freakin' biography of the fallen angel himself? Christ.. *Oh nee :P). Enm, de link met de 2004-film 'I, Robot' is natuurlijk snel gelegd....onorgineel!!
- Dus waar gaat de film uberhaupt over? En wat.. ok, samengevat: wtf?!

Hier, pick the odd one out:


De Bonds: Lelijk, echt lelijk! (DC). En toch wel charming (SC).. en zelfs nog wel oke (TD).

Naja. Tot zover. Dat moest ik gewoon even kwijt. :P
Nu ga ik maar weeeeer eens proberen echt iets nuttigs te gaan doen (who knows :P).
Cheers!

8 commenti:

Blaidd Drwg ha detto...

Jaaa! dat was in mijn eigen Weert!
Ik kreeg al vragen van mensen of ik was doorgedraaid of zo :P

Blaidd Drwg ha detto...

PS: ik vind DC stiekem best een heel goeie Bond ;)
Maar Lucifer...? Klinkt trouwens ook wel een beetje als "I, Claudius".

Valerie ha detto...

Hmm, nee, DC vind ik toch echt geen Bond.. Hij is niet witty (vind ik), niet echt charming (vind ik), en ziet er bovenal TOTAAL niet Brits uit! (Blond haar, geen nek, ronde kop, platte neus, geen borsthaar (hahaha)). Maar ok. :P


..Hmm, behoorlijk onsamenhangende post van me. Miss dadelijk een beetje opkrikken.. Naja, twas ook maar een verzamelinkje van nieuws.
Cheers!

Valerie ha detto...

Oh, en die rimpels! Die rimpels!

Blaidd Drwg ha detto...

Je bedoelt rimpels die SC en PB niet hebben? :P

Valerie ha detto...

Nou, het is erger, en anders..vinnik! Check deze:
http://images.contactmusic.com
/dn/daniel+craig_855_18552245_
0_0_7011799_300.jpg

En deze:
http://www.nilacharal.com/enter/
celeb/images/DanielCraig.jpg
(Ugh! Hij is _echt_ lelijk!)

En vergelijk (ok ok, rimpeltjes, maaar charming):
http://www.geocities.com
/george_lazenby_007/sean018.jpg

En PB.. tsja, ik ben niet megafan van 'm eik, maar vond 'm behoorlijk Bond-erig. Gelikt mannetje enzo.

Hell, Timothy Dalton is nog wel een betere Bond!
http://www.hot.ee/bond007jamesbond2
/Timothy%20Dalton%20-%20pilt.JPG

Valerie ha detto...

Ik heb t even in mn post gezet, want al dat copypasten van links is behoorlijk irritant. Cheers

Anonimo ha detto...

..lijkt me wel een goede titel voor een schilderij. Als en een naakte man met een forel op staat, tenminste.
Om je blog maar even samen te vatten.